onsdag 28 maj 2014

Mitt kalas nr 2

När jag kom hem så gick jag och la mig och somnade.
Blev väckt av den här lilla pajasen..
(Ruskigt ful tröja på en så fin kille, får nog ta och köpa snyggare tröja åt honom.. Med Djurgårdsmärke på).

De kom för att fira min födelsedag idag istället. Köpte tårta med "Hello Kitty" på.. Man är inte äldre än vad man gör sig.. eller va säger ni?
Inte en dag över 25 år, sluta fylla på med siffror från 25, så är alltid 25 år.. Har barnasinnet kvar också..
Här är jag idag, lika mycket Lotta med barnasinnet kvar..
Marcuz och Wayne busar och stojar varje gång de ses.. Underbart att se o höra dem..

Sedan var det tårtdags o kaffe..





Tårta är gott, men nu är man mättad på tårtor o annat sött, eller mat i huvudtaget.. Står mig upp i halsen nu.
Sean Banan polly godisar.. Hihi lite Flashback på de 4 videos man varit med i..





Skaka Rumpa, Puss Puss, Händerna i luft och Gotteland..

Billy hade inte tid att äta tårta utan "trimma" haha, mecka min bil.

Han är duktig på att mecka med allt möjligt. Trimmade även gräsklipparen.
Rebecca bara blir större o större och större.. 
Och fick glas av barnen.. Så 9 nya Gynning glas fick jag sammanlagt.
Gissa vem som är glad.. Jo, jag så klart. Tack älskade barn och mamma..
Dessa glas av Carolina Gynning fick jag idag..
Detta rödvinsglas, dock måste jag byta eftersom jag har denna. Fick den av mamma.
Dessa rosé/vitvinsglas fick jag av döttrarna.. Den första av Rebecca med familj och den andra av Julia.
Dessa två är de första i samlingen av vatten/grogglas av serien. Den första av Marcuz och den andra av Billy.

Jag är jätteglad över alla fina nya glas jag fått.. Tack så mycket älsklingar. 
Nu säger jag god natt.. Ögonen går i kors snart.. Puss o God Natt kramen.
Zzzzz.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar