söndag 15 december 2013

Tredje Advent

Hej bloggläsare..
 Idag är det den tredje Advent och stacken har blivit tänd av sitt tredje ljus...


Hur står det till, är ni stressade inför julen? Själv är jag trött och ständig värk, infektioner, feber och hormoner hit och dit. Folk jag träffat den senaste tiden tycker jag ser sjuk ut.
Gör jag det? Ja, kanske.. jag vet inte, men jag känner mig sjuk.
Imorgon är det den där dagen som jag ska jag ska till Endometrios Cent. Tog drygt två månnader tills jag fick kallelse om en tid.
Skönt att jag fick komma tidigare än förväntat.. Väntetiden är upp till ett år.
De Tackar jag Gabor för!!!
Idag har jag flängt runt ner på stan med gubben och köpt lite bra att ha saker från "Panduro".
Sedan var vi en vända till rusta, plantagen, Ica och pyntbutiken som säljer fina ting till mina blomster arranemang. Älskar att fixa med blommor och med blader.
Sedan har jag och Marcuz gjord dessa till pippifåglarna till vintern.
Och Marcuz gjorde söta stjärnor med en liten julkula där inuti.. Han är väldigt duktig kreativ.
Ja vad har man sedan gjort? röjt i ordning efter oss, plockat disk efter pokerspelarna, funderat på julklappar som ligger på den stora delen på mig.. Förutom min egen då hoppas jag..

Nu tänker jag tassa till säng, ska upp tidigt och duscha och göra mig i ordning för vi ska åka till Uppsala Sjukhus. Älsklingen min är så himla rar och snäll att han tar ledigt i morgon och följer med mig. Är så Tacksam för det ska du veta älskling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar