måndag 2 december 2013

En dag blev till en vecka på sjukhuset!

Igår blev det en del pyntat, men de är mycket kvar.. Fler gardiner ska upp, stakar, tomtar, ljus och bak. Hade för ont o tänkte göra de idag. Men blev en dag på sjukhuset. Nu är jag inskriven i minst en vecka. Men vägra ligga där så jag har hemvård. Mina tarmar spökar något katastrofalt just nu.. Tarmen hänger ner i bäckenet och urinblåsan. Detta gör att jag inte kan gå på toaletten. 
Nu får jag gå med en kateter, hemskt o blir så ledsen. I veckan ska själva urinblåsan kollas. Min största fasa, har endometriosen satt sig där nu? 
Och tarmarna spelar sin roll här med!! Så vänner glöm att jag åker någonstans denna vecka, förutom till sjukhuset!! Och så har jag fått ett armband som jag inte får ta bort.
När jag kom in hade jag ca 3 dl urin i blåsan, efter urinprovet kolla de ingen och de var ca 15 min efter första kollen. Då hade jag ca 5 dl urin i blåsan. Och ca 45 min efter första kollen hade jag 9,7 dl urin i blåsan trots att jag var på toa två ggr efter andra kollen. 
Detta är förbannat skumt.. De sa att mina tarmar spökar ordentligt. Väga ligga kvar, vägra att ha den här katetern längre än till den åttonde december. Jag tänker fan heller gå med en sån i Bremen. Och förvarna dem att nån operation blir det inte på tal om innan Bremen. 
Så nu har jag permiss från sjukhuset.. 
Jag verkligen hatar detta, mer och mer problem och skit åker jag på. 
Vart är mitt liv på väg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar