fredag 6 december 2013

Finland o smakprov

Idag firar Finland/gubben min den 96de självständighetsdagen. Jag vill säga ett stort tack till alla de som gjorde Finlands självständighet till verklighet.

Och så har jag smakat på den juliga 
"Kesella" med smak av äpple och kanel..
Smakade helt ok, som mellanmål. Men som middag till mig. Har svårt att äta mat just nu.. Vissa dagar kan jag inte äta alls o ibland inte på flera dagar i sträck..
De andra åt kött ode såg väldigt gott ut i jämnförelse med min middag. Försökte fiska till mig en smakbit.. Med gick inget vidare.

Nu ska jag ta en powernap o sedan göra pepparkakor..
Det sägs att man blir snäll av att äta pepparkakor. Några burkar skulle jag vilja ge till sådana som smutskastar andra.. Och då menar jag typ "stalkers" som egentligen borde skämmas att ens besöka den här bloggen!! Är det egentligen inte lite pinsamt? 

Seså, ta några pepparkakor!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar