lördag 28 december 2013

Klämdag 2

Idag är det också en kläm och känn dag igen. Först ut var att min BMW skulle besiktas och tyvärr gick den inte igenom eftersom jag har ett stenskott genom spruckit vidare genom hela rutan. Men de visste vi ju att den inte skulle gå igenom på grund utav det.
 Julia väckte mig runt kl 08.00 och jag var snäll och skicka iväg "Manne" ner o köpa cigg.. hehe.. (snällt va?) Men han hade ju kläder på sig så.. 
I vilket fall som helst så åkte Julia med Manne ner till Kalmar. Och vi syns igen på söndag. Pussas och kramar innan de åkte sin väg..
Somnade om efter de åkt en stund och sedan var jag bara hemma och gjorde ingenting mer än att pilla på min nya "Mini ipad"..
Har oxå fått en Klämdagspresent.. Vilket var 3 st "Victoria Secret" Parfymer, kommer med posten från den sidan Marie tipsa om. Gillar "Klämdagar" hihi..

Den första är Delicate Patals Fragrance Mist, den andra Victorias Secret Sky Bright Fragrance Mist
 och den sista är Berry Kiss Body Mist.


Och nu har jag svida om från "Tomtemor" till Lotta igen.. Den sista "Tomtermor" bilden för detta år. Så puss och "Hej Svejs" för denna Jul!!
Nu ser vi väl framåt mot nyår och 2014..!!!

Sedan ett stort Grattis till alla på menlösa barnens dag!! hehe..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar