fredag 20 december 2013

Önskelistor


Efter mycket tjat, påminnelse har "Tomtemor fått önskelistor"

Julias önskelista ser ut så här: 
Lasse Åberg glas 
Lasse Åberg tallrikar 
En liten tv 
Axl rose bok 
Duff mckagen bok 
Izzy Stalin bok 
Anisktsprodukter 
Pengar
Presentkort hm, bikbok, scorret, down town och new yorker
Skal till iPad 
Cowboy boots (inga speciella utan bara vanliga svarta/vita/bruna) 
Parfymer 
Gymkort Friskis och Svettis

Rebecca och Edwins önskelista:

Waynes önskelista ser ut så här:


Alexandra o Lennzes är uppdelade i personliga saker och gemensamma julklappar:
Jag önskar mig: 
- Presentkort på Nelly.com
- Gynning glas, champagne glas helst. 
- Viktoria tallrikar, ej djupa. 
- stor necessär

Lennze önskar sig: 
- iPhone 5 hörlurar
- presentkort på Elgiganten 
- Björn Borg kalsonger (endast short shorts i storlek: S)

Tillsammans önskar vi oss:
- Digital badrumsvåg
- presentkort på bio
- vanligt rivjärn
- filippinska pesos 
- en riktigt vass kniv, ex från hackman. 

Billys önskelista ser ut så här:
Xbox. spel: Grand theft auto 5 (gta) call of duty ghost, present kort på Jula och Ö&B hörlurar till Xbox dock vet jag ej om man får med det i Xbox paketet, iPhone tillbehör som tex skal skärmskydd mm. Chinos från carlings strl M,

Marcuz önskelista ser ut så här:
      En dator
Psp vita
Dator tillbehör 
Pyssel
Ellåda

Mannes önskelista ser ut så här:
Ja du listan är borta men något minns jag ju.. Julia sms om den..

Reijos önskelista:
En ny soda stream
Snälla barn
Och hemlisar som redan är köpta

Min önskelista ser ut så här:
Kliar mig i huvudet o funderar
Snälla, mer hjälpsamma barn
Presentkort på Cervera
Ljus
Presentkort på Apoteket Hjärtat på Luna

Och till mamma min: årsängel, ljus och dukar

Veikko; Ingen aning 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar