söndag 8 december 2013

Andra Advent

Andra Advent idag och sitter nu med en färgklick i håret. Äter på en lussekatt och tittar på TLC med en "Hot White Candy al'a Lotta" och pepparkaka ❤️
Alexsandra med svärson var förbi och hämta lussekatter och Alexsandra tog med sig en påse med pepparkakor som hon gillade. De har nog "adventsfika" där hemma ikväll ❤️

Har mått verkligen dåligt idag.. Stor sömnbrist och kramper till en förbannelse. Har sovit största delen av dagen. 
Men ljusstakarna är blev tända..
Kökets stake är tänd, fin och grann..
Och även AdventStaken nr 2 i vardagsrummet blev tänt och och fint..
Inatt när det inte gick att få en blund på grund av smärtorna så tog jag en bild på julsjärnan i vardagsrummet..när allt är mörkt så lyste den så fint.
Vad vackert det ändå är.. Skimrande rött.
Håller på att packa lite grann. Lite kläder ska med, pass, smink och mediciner mm.. Ska bli så mysigt att strosa omkring i "Bremen" längtar och pyret mitt har resefeber..
En dag kvar nu.. Har inte ens börjat packa.. Men ska ta de som är där uppe för en tumlare med byxor är kvar där i tvättstugan.
Ska plocka där uppifrån.. 
Åh jag vill så gärna gosa med mitt ❤️ nu.. Och jag hoppas så att jag hittar hans  tilltänkta julklapp där nere.. ❤️ 
Ni kommer givetvis få föja med på min tripp och julkalendern kommer inte att pausa heller.. 
Mm.. Polkagris staven är god, Billy köpte en modell lite större åt mamma. 
Kom på i sista stund att jag behövde Schengen intygen för mediciner. Och som hon gnällde då för klockan var 21.40.. Stackars kvinna!! De va ju 20 minuter kvar.. Och de tog 10 minuter.
Nä nu ska jag ta min medicin för natten och även ge Marcuz sin. Går upp kl 06.00 för att packa de sista kläderna.

G O D    N A T T vänner ❤️❤️


Vad säger ni kvinnofolk, med el utan barn att åka till "Mångfaldens hus" på jultallriks lunch den 13:de december runt 12.00-13.00 tiden?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar