fredag 27 december 2013

Klämdag 1..

Fredag och klämdag, trött på julmaten, trött till en förbannelse och var uppe hela natten och hade ont. Pyssla lite grann mitt i natten som att städa toaletten, plocka disk mm..

Fick en "Klämdagspresent" av min Musse. Vad fick jag då? Jo jag fick en Mini Ipad, mycket mer skönare än en vanlig "padda" Den är ca hälften mot en vanlig och du kan ha den i väskan, och den är inte heller jättemini som jag sett "Samsung" har.
Fick tillbehör till den också som skyddsplast och skyddande foder.. Jag älskar den i jämnförelse med "Samsung" som jag inte förstår mig på ett dugg. Har haft 2 st, lika obekväma båda två.. Min Mini är  bekväm att hålla i en än vanlig "Padda".
Jag älskar den faktiskt.. Tack Älskling.

Trötta på julmaten så fixa "Kocken" fixa ihop en potatisgratäng, pepparsås och (lammfiol som blev över från julbordet). Gud så gott de var med annat än julmat.

Och det var faktiskt Julia som fixade ihop all middagen.. Och så skulle hon packa ihop saker för att i morgonbitti åka med pojkvännen Manne ner till Kalmar. Fröken ska fira nyår där nere och de ska ha parmiddag.  Hon fick med sig en del glas så hon kunde duka fint. De skulle vara 4 st som skulle äta gott mm.. Så hon fick mina svarta vinglas, ölglas och champagneglas för 4 personer och en flaska "alkoholfri mousserande jordgubbsdryck" för att göra välkomstdrink av.

Fick "Klämdaggspresent" nr 2 för dagen.. en "Victoria Secret" Parfym.. Luktar fräsch "vardag" om tycker jag. Annars är ju mina favoriter "Brittans" Parfymer, Escada och DKNY.
Så "Klämdagen har gjort ut sin rätt idag.. Kläm och känn presenter. Vem har en sådan "man" som jag? Gulliga, älskade, finaste och käraste "Reijo"

Puss och kram min älskade familj, nära och kära, finaste vännerna och alla mina rara läsare...!!!
Som ni märker så bloggar jag igen julen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar