onsdag 4 december 2013

Julgardiner o tallrikar på plats

Nu har jag fått upp de allra sista julgardinerna och julstjärnor samt julstakar i fönstren.
Här är mina Juliga fönster i Villa Ville Kulla
I mitt vardagsrum ser fönstren ut så här..
Röda julstjärnor, röda julstakar och trådgardiner med glitter i.
I kökets altandörr ser de ut så här och misteln hänger så grann där.. Undrar hur många som får julpussar under den?
Kökets matplats ser ut så här grannt, nya gardiner och hemmagjord advent ljusstake, stor stjärna vid stora fönstret och mindre stjärnor o stakar vid små fönstren..
Julgardin i lilla hallen och ser att gubben får knyta om snörena på gardinerna.. Han är mest bäst på det att få gardinerna att sitta snyggt..
Inne på kontoret guldgardiner och guldgran i båda fönstrena.
I sovrummets fönster rutiga gardiner som de juliga rutiga påslakanseten. Och vit julstjärna o vit ljusstake.

Plocka fram min julservis och åt tomtegröt till brunch..
Och även middagen serverades med jultallrikarna. Fick Askungen idag..
Denna servis heter "Disney julservis" och kommer från "fyrklövern"..
Och invigde kaffeservisen idag oxå med kaffe och vispgrädde.

Nu har jag bara några tomtejävlar kvar som ska upp.. Känner liksom inte att jag har nån bra relation till tomtejävlarna i år.
Nu har jag fått värsta infektionen utav katetern och har fått antibiotika och nån salva. I morgon ska jag till läkaren akut, snor tid för andra patienter pga av att min läkare är väldigt orolig för mig just nu. 
Känns inte som en toppenjul precis.. Och fått något sorts hat mot tomtefan, de är hans fel.. HoHoHo..
Undrar va som kommer hända i morgon, har så ont att jag vet ej fan va jag ska ta vägen snart!!
Jaja, väldigt lattjo de här när man snart ska resa iväg..
God Jul.. Se upp för tomten för han är inte snäll i år!! Inte heller mot mina vänner som oxå har sina krämpor..

God Natt!! Puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar