onsdag 19 september 2012

Stendör

Jesus, Maria och Josef!!
Idag fick jag nästan bryt. Efter sjukhus, lämnat tvätt på kemtvätt, fika med svärmor som fick med övertalning iväg mina ungar att plocka lingon. Lingonplockning - Inte riktigt min kopp te, men jag är inte den som är den. Idag var jag alltså måttligt sugen på att just städa. Men se på fan! Tror ni inte att jag har haft jordens värk hela natten och inte sovit en blund inatt. Raggade upp första bästa sköterska och fick sprutor mm. Hurra!
Hur om hur - jag är jävligt nöjd över hur rent det blir och hur jag körde ut ungarna att plocka lingon åt farmor. De har gått mig på nerverna idag. Har städat köket, toaletterna mm och 3 dagars smuts är veck, men det är ju en aning svåråtkomligt. Men jävligt fint blir det.
Pang-poff-stendör jag också för så trött är jag just nu..

Powernap, hoppas jag kan lura Julia o laga mat idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar