lördag 8 september 2012

Jag slits av på mitten..

Sitter just nu helt själv hemma för en kort stund. Andas andas under tiden.. Haha.. De är o handlar inför en hemmakväll. Lite av en sjukstuga här hemma. Min rygg håller på att gå av, Julia en mage som krånglar, dock har den lugnat sig nu.. Bara de inte är blindtarmen.
Igår träffade jag Johanna som jag knappt träffat den här sommaren.. Fråga mig inte varför?
Idag körde jag mamma till Taxinge fram och tillbaka, en lunch på Mångfaldens hus blev jag bjuden på.. Laxpudding för att vara exakt.
Var hem till dottern Alexsandra och myste med henne och hennes knaskatt "simba". Nu tänker jag tillbringa min kväll med att frossa (de är jag värd efter 5,5 kg ofrivillig viktnedgång) och film.. Kul kväll va? Gaaah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar