onsdag 5 september 2012

Inlägg från Tab

Första gången jag ger ut ett inlägg via taben. Vi får se hur de går.. hihi!!
Lägger ut bilder sedan, har inga bilder på den här datorn. Onsdag idag och jag har inte uppdaterat på några dagar.
I måndags var jag hos tandläkaren igen, nu börjar de riktiga jobbet. Tre hål ska lagas, 3 stiftänder ska in, tandblekning ska påbörjas nästa gång, fram tänderna där en av dem är stifttand ska bytas efter tandblekning. Överbett kommer fixas samt blir de porslinöverdrag på framtänderna så de blir jämna o fina. Så här kommer jag få värsta Hollywoods smilet.. sedan så ringde de från modellstudion jag var på förra året för lite work, möjligt de också..
I måndags var jag även i Gnesta och hälsa på min mormor, som är sjuk och vi vet inte hur länge hon finns hos oss.. känns väldigt jobbigt på alla möjliga vis. Tankar får omkring likt en karusell utan stopp. Väldigt orättvist är det.
Vi närmar oss den dagen då pappa lämnade oss, man maler igenom allt och går igenom allt dag för dag. Jag minns denna tid som igår och jag blir lika ledsen nu som då.
Igår var jag och storhandla för första gången på ett  år. Jävligt år och eftersom jag inte kan äta som alla andra så blir det lätt att jag inte intresserar mig för mat och matlagning. Jag har näringsdropp och näringsdrycker som jag med slarvar med. Men på fredag ska jag ta näringsdropp. Börjar känna av det, eller de har jag gjort länge. Mycket mat jag vare  sig får eller kan äta. Fasta helt har jag inga problem med, kan sluta äta pga smärtor o blir inte hungrig
heller.


Idag hade jag en undersökning jag skulle göra och började fasta från eftermiddagen, jag skulle dricka något som smakade väldigt illa, första gick med mådde illa och krafterna i magen tilltog. När de var dags för rond två så tvärvände det totalt i samma takt som jag svalde o kramper som jag trodde att jag skulle dö där ett tag.
Tyvärr blev det ingen undersökning, gör om med illamående medicin under hela dagen. Suck..
Så idag har jag småstädat lite och ska på eftermiddagen på möte.
Nu blir de spännande om detta inlägg fungerar. Jag ska i varje fall duscha nu.
Puss på er!!
Förresten så vinner Robban ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar