torsdag 6 september 2012

Min dag..

Är deppig för att Robban förlora i Robinson pga en kärringkommitté satt och gjorde val. Fel utslagstävling helt enkelt. Grr*

Idag har jag och Billy varit med Rebecca och Wayne. Jag och Wayne har skrattat åt Rebecca som dammsugit och vi har gosa och myst hela dagen. Vi var även ner o köpte en "julkalender" med siffror från 1-24 till Wayne, måste bara sy den först och fylla den lagom till första december.
Sedan blev det lunch på "Nancy's" och jag fick väl i mig lite grann. Därefter FK och så tog vi fikat hos Rebecca.

Väl hemma så var det min tur att dammsuga och torka golv. Denna procedur får jag göra varje dag, ibland flera ggr per dag!! Bara för att vi har svarta golv. Skaffa aldrig svarta golv om ni inte vill städa 24/7...
Har för övrigt svinont vilket är jobbigt. Hoppas de ger sig annars blir de sjukan o de vill jag inte alls.
I morgon så är det Wifey som gäller och hela helgen med för den delen. Saknat henne så mycket <3
Senare eftermiddag är det jag och Alexsandra som gäller, min Snuttis och dotter <3
Just nu är jag ilsken, lika bra att sluta skriva innan de blir rappakalja här.. Närå så farligt är de inte, bara besviken.. Men men..
Trodde ni att ni skulle få veta mer? Haha nä ta på nattmössan och gå och lägg er för de är PRIVAT och skrivs i s fall i privat blogg :) låst för obehörig men öppen för den som har koden :) Sov nu så gott kära läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar