torsdag 27 september 2012

Tre generationer ute på shopping

Idag har jag varit värsta "Rocky Balboa" i full mundering. Då vi släpa runt och stuva in saker från Ikea, Skärholmens shoppingcentrum och City Gross och fyllt hela bilens baklucka och baksätet.
Det blev shoppat lite annat smått och gott med. Lite grejer, en hel del mat :) Men något ekonomiskt frispelhade jag inte.. (skumt)
Kamprad bjöd oss på lunch. Mamma kikade på köksbord, stolar och så typiskt med då var stolarna slut. Blir att ta stora bilen med sig upp nästa vecka och hämta bord och stolar. Men med sig hem fick hon allt en spegel, skohylla och ljus plus smått och gott.. Jag fick med mig 12 muggar i lila 4 kr stycket.. Dessa byter jag efter färg på gardiner.  6 st söta muggar i glas, doft värmeljus, teskedar mm smått och gott. samt ett nytt soffbord, äntligen. Köpte ett lack som är för träskivor i köket.. ska va helt super.. de får vi allt se i morgon ;-)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
Var till Skärholmen för mamma behövde byxor, och hon hittade och ja med, samt en blus till begravningen och en stickad tröja. Alexsandra hittade een mössa och en top.
Fikade gjorde vi också..



Var till City Gross efter det och kom hem runt 19.30 tiden.. en hel dag..
Usch jag måste nog lägga mig..
Är sååå tröööött!
Men shopping, det orkar jag fast ögonen går i kors och jag har ont till skyarna, tom feber har jag fortfarande 30 grader. En grad som jag stagit på sedan i måndags..Shopping är en favoritsyssla jag ägnar oförskämt lite tid åt numera... som så mkt annat!
Haha.

Hoppas på att sömntåget plockar upp mig snart så jag får sova bort allt de onda.
Sov Gott alla änglar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar