tisdag 11 september 2012

Möte och sådär..

Trötta jag är fortfarande vaken, ont och allmänt gnällig. Måste fasiken gå till läkaren nu, jag måste också gå och få näringsdropp. Varför har jag tappat allt hopp? Suck.. Snacka om hög smärtgräns jag har.. Min läkare sa de för flera år sedan när jag svimmade av smärtor. Strunt i smärtor nu, som är så tråkigt..
Idag var farmor förbi med äppelpaj som vi tog en varsin latte till och babbla strunt om lite av varje ;)

Idag har vi suttit i möte med sonens skola.. Och jag måste säga att de är en väldigt skum skola.. Hur som får sonen ha hemstudier ett tag.. Ny skola ska de bli, ger mig inte med mindre.
Har många bakom mig.

Bjuder på en Trassel bild. Min fina vavva, de är sötare, mindre i snällare än läskiga kamphundar..
Kolla även in naglarna..grymt, eller hur?

Tjing Tjong och sov gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar