fredag 21 september 2012

20/9 pappa

Igår den 20/9 var det ett år sedan pappa lämnade oss. Så mycket känslor den dagen innehöll. Ett år/365 dagar. Dagar en efter en har jag tänkt på dig.. Man går igenom allt i huvudet, dag för dag.. Det var min största uppgift och framförallt den svåraste, grymmaste utmaning jag haft. Inte vann vi den kampen heller..
Blir ledsen när jag tänker på allt som var då och jag ler när jag tänker tillbaka på min barndom och allt jag hunnit uppleva med dig pappa, all kärlek, omtanke jag fått i massor. När jag var liten var jag trygg, älskad (är alltid älskad av dig) och bortskämd på alla möjliga sätt av kärlek och ömhet. Du kallade mig för Lotte-Grynet och jag dig för Hjärte-Grynet <3 åhhh vad jag saknar dig, du fattas mig Pappa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar