fredag 21 september 2012

Shoppingtour

Sitter och småtittar på tv, när ssk spelar mot nånting.. Helt ointressant med andra ord. Trött och sjuk i urinvägsinfektion. Legat i koma och feber hela dagen. Men så kom jag på att jag inte har en viktig medicin hemma, som jag bara måste ha annars börjar jag nog må ganska så sämst.

Igår shoppade jag lite bra saker och även idag..
Igår: hårspray, hårlotion, got2b, primer, foundation, mascara (80 tals blå, så fel)
Påladdning för appar till IPhone.
Idag: nagellack(mattsvart i klarsvart),
Schampo och balsam, nagelvårdskit, deo, gummisnoddar, parfym, diamant till iPhone, mobilplånka, One Piece, vantar och mössa till Marcuz..

Eftermiddagen har mest bestått av koma/sova. Och nu har jag vaknat till och ska äta fruktsallad, min frukost, lunch och middag i ett..
Ha en tjusig fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar