måndag 24 september 2012

Thorsten Flinck

Slötittar på Facebook och väntar på någon annan ska börja med middagen. Dillstuvad potatis och Lax står på vår meny idag. Vad står på din?
Trött och naken i min säng.. Nej riktigt så bra (illa) är det inte. Men väldigt trött är jag ändå. Och sjuk som jag är som har jag till mitt åtlöje och erat nöje fotat mig at my very best. Känn er fria att dra paraleller till Thorsten Flinck eller valfri sjuttiotaggare på heroin.
 Hela dagen har jag gått som i ett töcken, jag borde typ gå i ide en månad eller två. Orkar inte ens å till en läkare längre. Men jag måste ha tag i antibiotika NU!! I morgon ja då blir det en hästkur antibiotika.
Jag är lite low just nu och tänkte spy galla här. Om det vore fysiskt möjligt skulle jag klättra på väggarna, jag skulle vilja gå ut och skrika likt Ronja och Birk.. Trött på sjukdomar nu!!!

Nä nu ska jag fixa ihop dillstuvad potatis, slapp inte.. shwoop shwoop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar