söndag 16 september 2012

Städas

Gud såå uttråkad jag är, alla sover o jag är vaken.. Skönt till en början men nu är de tråkigt. Idag ska hela familjen få städa så de ryker om det. Pingvinerna i frysen ska också få kämpa med ishackor och snöspadar.
Ska man tycka synd om dem?! Määäh, nu ska de städas så ska trasor o moppen gå varma..

Igår träffade jag Laila och fikade hos henne. Satt och babbla så att jag glömde bort tiden.. Kl 15.00 skulle ju Becca komma. Uj, kl va redan 15.30, men så kan de va när man har trevligt och mycket att prata om ;)
Hem i rask takt och Becca och Waynis var på plats :) pusskalas och gos med Waynis innan jag satte igång med middag. Becca stannade kvar över middagen och fick i sig potatisgratäng och oxfilé med sallad. Fick i mig en halv mindre portion :) undrar om jag blir fet nu? Haha.. Nä har inte de anlagen och skulle jag gå upp i vikt så mår jag pyton och gör nåt åt det.

Blev lite lurad av grabbarna igår som gjorde kokosbollar.. Och gav mig en full av SALT.. Haha, de var inte direkt gott och törstig blev man :) fy, så äckligt!! Hämden kommer ;)

Nu får ni klara er själva och hitta på något vettigt i stället..

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar