lördag 29 september 2012

Hurtigrutten

Har varit riktigt hurtig och gått idag.. Mot shopping kan jag gå lååångt.
Träffade upp Marie och hennes son Filip och tog oss en fika på "Nancy,s" och lilla Waynis var med och satt i en matstol där. Lämnade tillbaka Billys tröja som han fick och som han inte gillade. Han fick istället ett par långbyxor som han hellre vill ha och som han egentligen behöver mest. Och där hittade jag en tröja för billig penning och kan ha som slit och släng plagg. Marie köpte hon med en likadan, de var ju så billiga..
Mackan tränar på att köra rally...

Fika med Marie och gänget.. 
Efter sprang vi till Clas Olsson då Mackan skulle handla för sin peng som han hade och Billy köpte mobilskal för sin peng. Därefter var klockan precis 15.00 och jag skulle till systembolaget för att handla lite öl och vin till middagen ikväll. Precis framför ögonen på mig så skulle han stänga men snäll som han var så släppte han in mig ändå.. Tack snälla du!!
Efter blev det apoteket för alvedon (mitt huvud spränger och febern stiger) och köpte en nappflaska, tutar till flaskan (Rebecca fick en tut att byta också eftersom Julia hade grillat den som satt på flaskan i micron). Sprang till sist till Ica inne på Kringlan och köpte tillsatser för efterrätt och förrätten. Handlade barnmat, blöjor, tvättlappar och barnskedar till Wayne.
Marcuz med samma spratteldräkt som Waynis.. Sött va?

 Och eftersom jag gick så blev det ju en bit och ömma fossingar blev det också.. Men nu måste jag börja med middagen.. Syns när vi hörs..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar