onsdag 2 maj 2012

Noll humör

Humöret är i botten pga en "fucking nolla" kommer in i mitt hus. Alla totalt ogillar denna svettiga illa luktande Apa. Ändå drar de hit honom, trots att jag sagt ifrån med stora BOKSTÄVER!!! Han har ingen hyfs för fem öre, ett artigt "Hej" kan han inte.. Men gapa, banka i bordet o bete sig som en stor fet gorilla direkt från vildmarken kan han.
Mitt humör är nu i botten!!

Idag har jag varit sängliggande hela dagen pga att jag är sjuk. Och på ett fruktansvärt humör. Ingenting hjälper och ingen Ben och Jerry får jag heller som var utlovad. Och med det kommer inte jag heller vara frikostig med att vara snäll och schysst.
Förresten ska jag lära min hund bita den där "APAN"i röven så fort han dyker in här igen.
Nä, ska de träffa den mongot en gång till så får de gå hem till honom. Har mina funderingar på att skära sönder de där pokerbordet och klippa alla spelkort i småbitar. En glad överraskning till nästa gång. hehe!!
Ingenting händer heller, jag vill göra något, som en weekend nånstans, en hotellnatt med shopping och mysig middag. Vart fan tog dessa saker vägen? Uttråkad, frustrerad och totalt less. Det händer ju ingenting. Vad fan roas jag över att glo på när andra sitter med jävla spelkort,, eller springer på snusk puben "Crocs in"? Kostar inte det pengar?
Nä du lille vän, vi ska snart på bröllop och det ska fan du få betala!! Allt från sminkning, dyr lyxig klänning och håruppsättning!!
Funderar på att åka oh hälsa på Robban och Lindas lilla flicka i nästa vecka. Ska höra med Linda om hon ska vara hemma något. De fick ju en liten tjej till för drygt en månad sedan. Chili heter hon Och är jätte söt liten tjej. Lånar lite bilder ur deras blogg. Tiger han är jättesöt han med. Robban är nere i Filippinerna på nån öde Ö och spelar in nya Robinson. Min dotter Alexsandra är också där, kanske är hon jokern där ;-)


Visst är de söta lilla Tiger och Chili, hoppas vi kan ses i veckan som kommer.. Så man får mysa med alla bebisar som har kommit <3

Nu tänker jag fortsätta att buttra på och ta med Trassel upp i sängen medan drummeln kan snarka vidare på soffan. Vägrar väcka honom, helt och hållet på grund av tjurskallighet från min sida!!
Som man bäddar får man ligga, eller hur?

God Natt!! Sov gott på soffan du.. Hahhhhaaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar