onsdag 23 maj 2012

Snurrar av tankar

Jag är trött, men ändå inte!! Tankarna far runt som en karusell. Jag är hemma, behövde inte vara kvar på sjukhuset pga den ångest jag har. Jag måste försöka dricka mer vätska och få i mig näringsdryckerna. Mina blodådror är tunna som synålar pga näringsbrist. Idag har jag kunnat. Igår gick inte.

Nu är jag inskriven till på fredag, då jag ska näringsdropp och prover i morgon igen.
Jag kan skriva så här "jag går i väntans tider" inte den glada ”graviditetsväntan”. Utan det smärtsamma väntandet på ett svar om man har .....!!
Läkaren tror inte de hela bara har med sammanväxningar att göra. Läkaren förklarade och var rak på sak vad han trodde det kunde tänkas vara med mina symtom jag har, men dock behöver inte vara så.  Vilket jag hoppas verkligen på........!!

I detta rum fick jag ligga halva dagen.. Skoj? Nej!! Bara en förbaskad massa ångest.
 Livet är liksom upp och ner nu.. Men Tack alla mina fina vänner för ert stöd och framförallt min familj <3

Nu ska jag kila upp och lägga mig och titta på "Jerry Springer"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar