fredag 4 maj 2012

Lilla vovven

Känner mig konstig idag. Var på sjukan i Sthlm och jag vet faktiskt inte riktigt vad de är de ska göra. Om de är någon forskningsgrej eller va det är. Känns inte riktigt och eftersom jag inte var beredd på att de skulle göra så konstiga saker och en miljon frågor, prover och så fick jag skriva under en del papper. Jag vet inte vad jag skrev under för jag var i något chock tillstånd samt så var jag nära till lipen.
 Känner mig just nu nedstämd. Alla i huset sover som vanligt!
Jag känner mig även rastlös och uttråkad. I morgon ska jag och Johanna göra stan. Så är det bara!! Det är ju lite roliga fester här i sommar som sker och då kan ju de andra passa på att sova då, jag menar de är ju så trötta.

Har blogglust noll men va fan, lite måste jag ju få gnälla av mig ibland!!
Jag har många funderingar om saker och ting, saker som ska göras, saker som ska planeras och fixas. Men just nu har luften gått ur mig och jag vet inte vad jag vill längre. Jag förstår att inte hajjar ett dugg vad jag skriver om och de är inte meningen heller.

Har precis tagit all medicin jag ska ta och sitter och surplar i mig kaffe. Kommer snart bli sjukt trött och ska nog ta och kila ut med min goa vän Trassel.
Apropå Trassel så kom jag att tänka på "Tiger" Åsa och Alex lilla vavva. Han har idag opererat ena ögat för cherry eye igen. De var drygt 2 månader sedan han gjorde första operationen och så har de kommit tillbaka. Hoppas nu verkligen inte det händer fler ggr..  Stackarn <3
Krya på dig söta "Tiger" <3
GOD NATT!!

ENJOY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar