onsdag 9 maj 2012

En liten Kasper

Idag har jag egentligen inget att skriva om..
Marcuz var hos tandläkaren och fick sin framtand fixad. Sedan har jag väl tyvärr inte orkat, haft lust eller energi till vare sig det ena än det andra. I morgon ringer min läkare och jag kommer gå på hårt nu. Jag klarar fan inte av att äta och har gått ner 6 kg på 2 veckor. Visst är de väl bra o gå ner men inte på det här viset. Sedan börjar orken tryta ordentligt för jag får ingen energi. Jag känner att det är så jäkla fel efter operationen. Vad har de egentligen gjort? Dags att kräva ut min journal nu. Marcuz var ut och fiskade idag, men först försökte han fiska i mitt akvarium.. hm!! Detta är inte OK Mackan!! Så han fick dra ut och fiska i stället..



Här kommer hela löjliga familjen ;-) Vi blir då aldrig vuxna..haha

 Från att vara löjliga familjen till att presentera ett nytt litet tillskott som föddes igår.. Lilla Kasper ska han heta. Stort Grattis till Roger och Suphannee till deras urgulliga baby <3
 KASPER


God kväll och sov gott.. Det hoppas jag att jag får göra i varje fall!!

PUSS PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar