måndag 7 maj 2012

Låser det sig?

Känslomässigt är ur balans, tröttheten är brutal och nedstämd. Drar mig lite undan just nu pga allt som sker runt om. Men jag kommer igen, som vanligt.. Vare sig de blir en överraskning eller ej. Jag är bara trött och jag vill bara sova.. Ibland kommer livet ifatt en med dunder och brak. Det är mycket skit som händer och sånt tar tid att bearbeta ibland. Och just nu vet jag vad jag orkar med. Vissa saker har jag dumpat på listan. Jag tror de är rätta val.. Tiden utvisar det med.
Idag låser jag dörren, känslomässigt och ger mig ut i krig!! Ingen ska kunna sänka mig, jag reser mig.. Jag vet det och det blir du som sjunker eller drunknar.. Dock inte jag!! Har mycket stöd från mina vänner. Älskar er <3 Men tar en dag i taget nu!! Kanske släpper jag taget och låser dörren för gott!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar