onsdag 16 maj 2012

Rymlingen

Nu är jag hemma från sjukhuset. Jag rymde rent ut sagt. Försökt tjata och tjata mig hem från kl 10.00 i morse. Jag har fortfarande ont och svag samt yrsel. Men vid halv fyra drog jag helt sonika därifrån. Jag hatar sjukhus, jag får värsta ångesten där. Sjukhusrädd el något.

Vid 18.00 tiden igår fick jag åka in med ambulans till sjukhuset.

Sedan fick jag ligga inne med näringsdropp och morfin direkt i kanylen som fick mig däckad på 2 sek. På morgonen ville jag bara hem, jag vägrade äta deras snusksoppa.. Jag vägrade allt. Jag ville bara HEM!! Så fort jag gick iväg någonstans så kom de efter mig och fråga vart jag skulle. De trodde jag skulle dra. Vilket jag tillslut gjorde kl 15.30.
Kanske letar dom efter mig..? Är ju inte utskriven direkt.
Min läkare ringde mig även och har nu skickat iväg mig på en rad olika remisser. Detta går inte. Vad jag vet så har tarmarna vuxit ihop med andra organ och resten ska de kolla upp.
Vara kvar där pallade jag bara inte, efter sista operationen så får jag en ångest som e till duga. Ligga där är hemskt.
Nu får vi vad som händer, jag är hemma iallafall. Och måste försöka äta.. Har syrebrist i blodet också, vilket gjort mig svag pga att jag inte kan äta och all stress. Ny medicin, mer mediciner men har dock ej hämtat det. Inte idag, i morgon kanske.

Kanske var de dumt att dra, men jag pallar inte sjukhus. Jag blev så arg för att de drog på tiden.. Så Bye Bye sjukhuset..
Ligger hellre på min soffa och självdör än där..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar