fredag 25 maj 2012

Sommar och sommarplågan

Sommar, SoMMaR, SOOOOMMMMMMMMMAR!!!! Fan så Härligt!!!
Idag har jag jävlats med Bilen, men Billy fixa den.. Billy lagade gräsklipparen, Billy meckade ihop möbler, Billy var flyttgubbe, Billy han kan han och bara 13 år!!

Kungen i stan är Trassel!!!!
Wtf!!! Nu shuttade datorn bara ner sig av sig själv helt plötsligt.
Okeeej....?
Jag gjorde ju ingenting! :S ALEXSANDRAAAAA!!! Min Mac behöver lite meck..Snälla??
 Det har varit lite motigt med inlägg idag.
Jag har gjort så mycket annat idag, så att vara gång jag klickat på "Nytt inlägg" har jag loggats ut pga inaktivitet och därför har jag inte orkat logga in igen för att skriva, utan gjort något annat igen. Tex lunchat på "Mångfaldens Hus", grillat, lyssnat på gammal 80 tals musik, fikat, sprungit barfota i gräset.
Jag har klänningen till morgondagen och klänningen till Ankans o Tobbes bröllop.. Toppen va!!
Min blogg börjar resa sig ordentligt, min statistik har börjat gå upp igen.. Weird, vad har jag nu gjort? Men jättekul, såklart. Men ska byta domän ändå, ska bara bygga upp den klart först. 
Fredagsmys stället vid Mångfaldens hus i Turinge..
Billy väntar på sin Ceasarsallad..

Grill och chill 
Kvällsmys <3
Nu är jag tröttare än tröttast och ska se "Jerry Sprnger" borsta tänderna och sen somna in och förhoppningsvis inte vakna upp kl 6 av ljuset.
Wish me luck :P
Natt!
I morgon är det min dag och det håller vi helt tyst om va.. Så är inte hemma i morgon... sorry!! Stockholm Nästa..
Jag har hittat min sommarplåga för i år.
Jag tycker verkligen inte om den, men den verkar ha flyttat, flyttat, flyttat, flyttat, flyttat, flyttat in i mitt huvud.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar