måndag 28 maj 2012

Min ängel

Igår var det mors dag och även min finaste ängel "pappa" födelsedag. Jag, Alexsandra och Julia var ute och la dit vackra fina blommor på pappas grav. Det var en känslofylld stund. Jobbigt på många vis. Mycket minnen om hur vi i vanliga fall brukade fira våra födelsedagar. Min mamma fyller den 23:de, jag 26:de och pappa 27:de maj. Alla på samma vecka. Gud som jag grät igår. Var hemskt jobbigt. Men så fint med alla blommor där.
Igår skulle min pappa ha fyllt 67 år <3<3<3 ack så jag saknar honom i massor. Mycket jag skulle vilja säga och fråga honom om. Skulle vilja att han såg mina barn växa upp och se hur fina dem blir. Önskar även att mina barn skulle ha fått växa upp med honom och se vilken underbar, speciell person min pappa, deras morfar är/var. Jag har tur att jag har många fina minnen av pappa och han kommer alltid att fattas mig men en vacker dag kommer vi att ses. Jag fattar inte att det har åtta månader sen han somnade in, jag kan komma på mig själv att tänka ”undrar hur pappa mår, undrar om jag ska ringa honom” och sen kommer tårar när jag förstår att det inte går. Ibland önskar jag att det finns en telefon i himlen så man kunde få några råd från honom eller bara tala om att man älskar honom.
Grattis min älskade Pappa min lilla ängel i himlen <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar