tisdag 22 maj 2012

Ge mig mod och styrka

Här är jag igen..Inte ett dugg friskare.. kroppsligt slut, ont och trött, spyr dagligen och detta illamående mm mm...
Som ni vet för en vecka sedan så lades jag in på sjukhus och rymde därifrån dagen efter. Så här i efterhand var de inte riktigt klokt kanske. Men den ångest jag har för sjukhus är enorm.
Har sedan 15 års ålder åkt in och ut på sjukhus och opererats, smärtlindring mm mm..
Måste fan ha riktigt lugnande om jag ska vara kvar där.
I morgon blir jag inlagd igen för nu går min kropp på sparlåga. Ta ett steg känns som en km joggingrunda. Jag vill absolut inte detta men min läkare har skrivit remiss om inläggning och få näring och röntgen, prover och se vad de är.. Antingen tarmarna igen men har även skada på levern som de tror kommer från förra operationen.. Men jag vill inte..!! ÅNGEST jaaaaAAA!!!

Lilla Wayne ligger på sjukhus han också på grund av andningen, kanske RS virus. Min lilla plutte <3 Krya på dig min lilla prins.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar