torsdag 24 maj 2012

Julia ägg

God kväller!! Trött som fan!! Sov 1 timme inatt.. ZZzzz..
Somnar väl så fort jag förflyttar mig till soffan. Julia var på vårdcentralen idag och fick lite medicin mot sin astma.
Innan vi skulle dit så skulle hon göra frukost. Denna tjej vill bli kock när hon blir stor, men tror inte hon har så stora möjligheter till det.. Inte efter dessa kokkonster. Julia ska här steka ägg???!!!! Verkar inte riktigt som det ska där.. haha.. Vad får du i betyg i hemkunskap Julia?


Var hem till Laila också och tog en snabbfika eftersom jag ändå var i närheten och hon var hemma. Därefter var det provtagning igen.. Så blir det o är det när man inte vill ligga inne.
Så på måndag ska jag dit igen. Bläähhh!!
Sen kom Rebecca och Wayne över och man fick mysa med lillen som legat på sjukhus. Nu mår han mycket bättre. Lilla snutten <3
 Sedan drog vi hela bunten och käka på Mc Donalds.. Och nu är dagen slut, precis som jag är slut.. ZZzzzz..

Sweet Dreams!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar