torsdag 3 maj 2012

Dagen med Wayne

God kväll alla läsare!!
Idag har jag varit med mitt barnbarn hela dagen. Har nämligen passat honom idag. Medan Rebecca hade lite egentid så var vi nere på shoppingrunda i 4 timmar.
Och möte upp Marie och tog en fika på Kringlan. Var så mysigt att vara med lilla "pyret". Och så var Wayne också sugen på lite välling.
Här har jag precis hämtat lille gubben.. Och vi traskar ner mot stan för att möta upp Marie.

Marie slafsar i sig en sallad..

Jag tar en vanlig fika.. var inte hungrig..
Här vaknar lille Wayne och känner sig också hungrig.. Och söt är han också..

Kärlek <3<3<3

Matdax..

Solen sken och irriterade lille Wayne, så mormor var tvungen att köpa ett parasol till vagnen..

Sedan kom Maries son Fille och min store son Billy och de var givetvis hungriga.. Så de blev en latte till för mig.

Sover så sött i vagnen..

På shoppingrundan hittade vi en babysitter med mp3 spelare, gungar och vaggar automatiskt.. Riktig fräsig sak..

Och eftrsom Rebecca ville ha en filt till som de fick i Julas så hittade jag en sista, samt ett påslakanset med Pingu på. Edwin är ju så förtjust i Pingu..

Runt fyra tiden var vi hem till mamma Becca igen som fått lite egentid. Fikade och prata lite om allt möjligt.

Wayne provsitter babysittern och börjar genast jäspa, de var skönt de där att gunga tydligen.

Nu somnar jag snart... ZZZzzz

Min dag med Wayne var underbar... Och mycket mys och gulligull..
Haha, när jag var på Babyslottet så förklarade jag att jag var mormor.. Men de trodde hon inte på först för hon tyckte jag såg alldeles för ung ut. Haha.. Ja lite roligt var det ju.

Sov Gott nu Lille Wayne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar