måndag 28 maj 2012

Kvällens bravader 26/5

Klockan 16.20 kom Johanna (wifey) och drog med mig upp till stora stada för middag och partaj. Här kommer hon och hämtar mig i sina gula byxor... MOT STOCKHOLM!!!
Vi styrde mot Kvarnen på Söder och åt middag med 15 st galna finnar.. Maten och sällskapet var super!!
Jag och Johanna kollade in resten av Kvarnen och fann denna galna toalett..??!!!
Som vanligt så fick vi lite skumma funderingar men så blev det som vanligt rätt galet på den toaletten.. haha.. Wifey och jag med toaletter är något konstigt med.
Johanna tog i allt vad hon kunde.. Inte lätt när man sitter på varsin toalett och garvar åt den andra..
Dragkamp om pappret.. få hit mitt skithuspapper!!!
Få hit mitt papper.... Jävla toapapper tjuv!!!
Johanna snorar ner mitt toapapper.. EEuuu!!!
Nja, inte e det lätt att göra toabesök med Wifey sittandes och fota och garva samtidigt..
Kom på att de luktade rätt illa.. Johanna??????
Galna finska lirarna...!!! 

Efter hamna vi ett tag på Fenix och drinkande lite till... För att senare dra vidare till Akkurat där vi blev så "Kempeglaa"
Vi e ikke deprimert!! Vi e baara Kempefjoortiss... haha!!
Sedan fick vi veta att....................................

"Segern är vååår, segern är vååår"

Där efter drog vi vidare till Södertälje och festa lite med "Möhippegänget" för Angelica!!
Så denna kväll var det bara att dras med in i dimman.. Hade dunder kul och tack alla för oförglömlig dag och kväll..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar