torsdag 10 maj 2012

Jammi

Läkare hit och läkare dit.. Eftersom jag inte får i mig näring som jag ska får jag övergå till näringsdrycker, samt väldigt kraftfulla krampmediciner som jag ska tillta innan måltid.
Jaja, i morgon blir jag kontaktad utav Uppsala sjukhus. Hej och hå..

Har idag iallafall lyckas med att putsa fönster och bytt gardiner och så har jag planterat om alla mina orkider. Sedan var det en Huddingeresa med lillgrabben som skulle undersöka käken efter den var bruten. Det gick bra, men läka helt kommer de aldrig att göra. Och operation blir det inte fören efter han vuxit klart, om de skulle behövas så att säga. Hade helt glömt bort det och sedan kom jag på det och de blev en aningen stressig dag.

Min nya måltid.. Yammi!!

Omplanering av mina orkider.

Idag är det bröllop i Big Brother, inget jag skulle vilja för de var inte alls min ide eller min grej. Ska jag göra om det ska de vara i en helt annan stil.
Om de någon gång blir så..

Nä, jag har ont idag efter all jävla stress.. När fan ska detta gå över? Kommer det gå över?
Måste till Apoteket ikväll också. Orkar inte nu!!

Vi hör och ses nog sedan igen.. Nu blir de soffhäng..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar