lördag 6 april 2013

Sårande..

Vaknade med hemsk värk och har dundrat på med morfin nu så jag går jag som en Zombi. Ska lägga mig o vila bort värken.. Men jag ska bara, hela tiden.. Men nu är de slut med jag ska bara..måste sova bort värken. Annars förstör jag kvällen!

Är något ledsen och tankarna sitter i ännu, hårda "ord" som smutsar ner och sårar på djupet av ens själ..Man hjälper nån "en vän, en käresta, någon som har de svårt, sina barn, spelar inte så stor roll vem egentligen".. Jag vet inte längre.. Jag har alltid varit så att jag vill kunna hjälpa mina närmaste. Ge vad jag kan av mig själv., om så bara är att någon behöver någon som lyssnar, ett hjälpande handtag el nån som behöver hjälp av olika slag. Jag försöker hjälpa men samtidigt så kan jag bli sårad och kränkt ibland.. vilket då kan kännas 100 ggr värre när man då ställt upp på på den människan allt vad man kan.. De är då jag blir nedstämd och ledsen, riktigt ledsen..

Jag är sån person som ställer upp för mina närmaste.. De har till och med varit folk jag inte känner som jag lyssnar till och ger en hjälpande hand..
Just nu känner jag mig ledsen, sårad och värdelös.
Kommer sluta vara generös för att inte må så här dåligt..!!

Samtidigt vill jag tacka er som kom och lyssnade, gav mig lite av er styrka när jag mår sämst..Ni är fina människor ❤ tom ett samtal, ett rart ord på sms el FB betyder mycket för mig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar