måndag 29 april 2013

Ilsken

En dag som vi kunnat hoppat över i kalendern!!
Allt gick åt helvete i dag med sjukan!!! Tuben var sönder och jag har i stort sätt bara väntat o väntat!!!
Humöret blir inte på topp heller!!

Katten "Leo" har varit i jakttagen idag och fångat min fina "Ekorre" som vart här sommar som vinter och den har nästan blivit tam. Då tar kattjäveln min ekorre och lägger utanför trappan.
Inte nog med det så tog han en duva också och la utanför trappen!! Tror han att jag ska tillaga den åt han? Äckelkatt!!

Var en snabbis ned på stan för köpa "Billy" ett par skor. Sedan köpte jag en väska på "Rea"..

Våran sköldpadda har lagt 2 st ägg!! Rätt häftigt att se. Och så bombarderas vi utav myror här hemma. Överallt är de krypen!!

Lika bra jag lägger ner bloggandet för idag är nog för ilsken!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar