fredag 5 april 2013

Finfrämmande o tröttmössa

Hej Fredag!!
Hela dagen har varit full.. Vakna upp kl sex och ut med hundarna.
Sen kom Marie med massor utav munkar och en strut (godisstrut). Min nya samlingsfixide. Tusen tack, du är för himla go ❤ igår fick Billy en mobil av Marie, inte ville Hon ha betalt för den heller.. Vi tackar så himla mycket ❤
I morgon åker de på kryssning de jäklarna. Och jag och Johanna ska på födelsedagskalas på "Café Opera" och gratta "Sean Banan"..

Är jättetrött just nu och orkar inte skriva om hela dagen i detalj. Folk här hela tiden och jag är nu jätte jätte trött..

Hundarna är rasade och jag har gett gubben sprutan, verkar inte som han lägger den rätt. Ger då tyvärr ingen verkan.

Nu säger jag god natt med lite bilder,,














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar