fredag 26 april 2013

En dag som gått åt pipsvängen!!

Vaknade i morse med en outhärdlig smärta i buken och som jag haft den senaste veckorna. Men detta var värre än tidigare.. Med dubbla mofindoser på sjukhuset fick jag sova ett tag. En del prover har tagits och de har varit undersökning och näringsdropp.
De cirkulerar att mina infektioner beror på detta med magen.. Möjligt, för jag har trott de hela tiden.
På måndag väntar röntgen av tunntarmar och buk, och dropp så klart. Även näringsdropp på söndag.
Hade en massa saker o göra idag och inget blev gjort pga alldeles för lång tid på sjukan. Och när jag var klar ville de ringa till mina närmaste för jag kunde inte stå på benen, ragla omkring som ett fyllo. Men jag lovade att min man kom för o hämta mig. Hade jag vetat va de skulle göra förutom näringsdroppet hade jag lämnat bilen hemma och planera dagen annorlunda. Nu måste jag ta kyrkogården i morgon. De måste va borta till söndag.. Så vad göra, vad göra?
Ingenting av planerna har gått i lås idag. Men jag kan inte heller rå på att de är som det är faktiskt. Planer som går i kras..
Har legat i soffan hela dagen från kl 12.15 när jag kom hem. Vill bara sova, ögonen går i kors..
Hoppas på att allt försvinner och de blir en bättre kväll.. Är de möjligt tro?

Är trött nu o sova vore idealet för mig..

Gör en bra dag ❤




1 kommentar:

  1. Krya på dig... jobbigt att må så dåligt att all energi försvinner... hoppas de hittar vad det är så du mår bättre snart...kram

    SvaraRadera