fredag 19 april 2013

Har ej nån rubrik

God kväll i stugorna!!!

Sitter på altanen och tar en cigg och väntar på Julia ska komma hem. Hon är ute nånstans och har messat att hon ska snabba på.
Och nu kom hon precis.. Och vi har duttat om lilla Wayne till Julias säng.
Och ska själv gå upp o lägga mig.. Känner inte för att sitta här nere något mer.

Idag har de inte hänt mycket alls. Julias pojkvän sov kvar här över natten och blev kvar under dagen.
Har verkligen haft ont idag och har inte ätit något speciellt mycket under dagen. Blev Pizzabuffe al'a Villa Ville Kulla idag. Var vrålhungrig.. Men fick i mig lite mer än en bit av pizzan, innan kramperna kom.
Och så kom söta Wayne och hjälpte till att äta pizza.
Julia passa honom och vi åkte iväg och hämta foton från "Schulte" och apoteket och Ica Maxi. Undertiden hade Wayne o de andra studsat "studsmatta"..
Och sov sött i vår säng när vi kom hem.
Kollade på "fuskbyggarna" och man tycker synd om dem som råkar utför sådana där fuskare, undrar om de verkligen får rätt i en eventuell rättegång sedan.
Åt en halv maräng och en Latte. Vilket jag ska ta o göra mig en nu med. De värker så när ja nu la mig till sängs. Får väl ta den turen ner igen då o göra en Latte och ta 2 st tabletter.
Idag upptäckte jag att mitt körkort har gått ut för 3 månader sedan :-(
Man får väl inte köra alls då va? De var Apoteket som upptäckte det och höll inte på att få ut mina mediciner om inte "Musse" hade en fullmakt med tillhörande ful kommentar.
Va kostar de o göra ett nytt körkort nu då? Någon som vet?
Så typiskt, så förbannat jävla typiskt!!
Står i valet o kvalet att sälja bilen..
Ska ringa runt o se vad man kan få för en sån på BMW i morgon.
Den kostar mig bara pengar med att den inte används speciellt mycket..
Hoppas den inte sjunkit allt för mycket i pris bara :-(

Känner mig lite ledsen över en sak just nu och nu börjar ögonen falla ihop, somnar snart bort från denna dag..
Ta en cigg nu och säger God Natt till er alla..
Undrar vem utav Julia o Wayne som kommer dricka upp vällingen..
Hoppas de inte regnar i morgon, fast regn kan vara bra om man är ledsen, då syns inga tårar..
Nä, go natt.. Har ont här..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar