lördag 13 april 2013

3 röda rosor & leendet du gav mig..

Oj, jag har inte visat de rosor jag fick av min "Musse"3 st stora röda och väldigt fina (halvt som halvt utpressning). Nej då egentligen inte, för han lovade mig rosor veckan innan men glömt av dem..
Skicka då en påminnelse på FB från en på en gammal och torkad bukett, och där trilla kronan väl ner på vad han glömt.. Som plåster på såren fick jag en strut också "Gillar dig!" står det på den.. Ett kort också med hemligt innehåll.
Samlar de där strutarna och har fått från Mamma, Musse, Marie
och mig själv. Dessa kommer från Åre Chokladfabrik , Malmö Chokladfabrik, Skärgårdskonfekt och Geiranger sjokolade.
Jag gillar dem, precis som jag gillar personerna som gett mig dem..

Bild 1: påminnelse bukett (fått tulpaner också då o då, men en ros är speciellt, eller korten där de står fina ord. Dock ej denna, barnslig o barnförbjuden!

Bild:2 Finaste rosorna..

Bild: 3 Mina strutar..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar