torsdag 11 april 2013

God Morgon

Man kan nästan säga God morgon nu..
Men har redan varit vaken 1 1/2 timme med smärtor.. Tagit smärtstillande och kaffe X2 för att få snabbare effekt.
Jobbigt de där när man vaknar mitt i natten med en sju helvetes smärta och känna sig jagad av klockan också. Ska upp om 2 timmar då de smärtstillande värkar som bäst och jag är som tröttast.
Svårt att gå upp då och veta att en ny smärtattack kommer dyka på.
Åh, dessa nätter är skit! Morgonen kommer bli tuff och i koma tillstånd.
Var tvungen att väcka gubben för att få hjälp upp efter att ha legat i 10 min och försökt kravla mig upp. Störde hans nattsömn, men jag tror inte han stördes av de så mycket eftersom han låter som ett helt sågverk där uppe!!..
Ja nu är det sängen igen efter 2 timmars helsike..
Men nyponsoppan var god!!
God Morgon!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar