onsdag 17 april 2013

Go Natt

Hej på er!!

I morse var jag i koma och haja inte riktigt att de var min mobil som försökte väcka mig..
Och som vanligt den sista tiden så har jag haft så ont av att komma upp ur sängen. Ibland skriker jag utav smärta.
Pratade med Laila i telefonen i morse och så var jag vid fotografen för att välja ut bilder på "Wayne".
Tjuvfotade några bilder från en stor filmduk som jag skulle välja bilder ifrån.. Blev ju inte så jättebra men fixa till den lite. Valde ut 10 st bilder utav ca 20 st. Har några till men vill inte visa upp dem än eftersom min "guldpärla" får detta album i födelsedagspresent. Men en bild tycker jag faktiskt jag att jag kan få visa upp. Men det är ju verkligen inte billigt med fotografer inte..
Förr när jag fotade mina barn så fanns det en fotograf här i Tälje som hette "Edström", är det någon som vet var han finns, om han finns kvar?
Undrade lite eftersom jag har tagit bilder där och även från "Schulte" förr när mina barn var året gamla. Det är himla kul att ha runt ett års åldern, för de är en fin tid då de lär sig mycket.
Wayne kan redan gå också.. Fin kille..


Nu ska jag ta smärtstillande och sedan gå till sängs.. Kanske lite funderingar kring vissa val jag känner jag kommer göra pga att jag har annat i mitt liv att kämpa med än saker som inte tillför mig något annat än att jag blir mer ledsen än vad jag är över vissa kämpiga saker.

God Natt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar