söndag 21 april 2013

Helgen

Hej söndag!
Sitter i soffan och glor på tv:n. Har ont, och till och från får jag sådana våldsamma kraftfulla krampattacker.
Har gått så här ett tag nu och de blir värre o värre. Samtidigt uppsöker jag inte sjukvården. Väntar.. På vadå? - Jag vet inte!!
Eftersom jag inte orkar sitta vid datorn så blir de inga bilder på Wayne idag heller!!
Sorry, men i morgon så..

Igår var de kalas för lilla Wayne som fyller 1 år den 23/4. Ett år har gått fort..swisch, sa det bara..

I Fredags var jag och fika med Marie, och köpte 4 toppar, hårfärg och så klippte jag mig..

Idag hade vi premiär av grillen, alltid gott med grillat den första gången men giftigt för min mage.
Så hela helgen har jag gått i en bubbla av smärtor och de är så jävla tufft..
Sen är de svårt att tala om "Du jag har ont idag" för många förstår inte de där med smärtor bara för att de inte syns utanpå. Lättare om man hade brutit benet!
De som lever med dagliga kroniska är dem som förstår bäst. Och mina nära vänner och barn.
Sedan har jag ett huvudbry huruvida en mycket nära mår, hur jag kan hjälpa henne i detta skit som hon har nu. Vet inte själv hur jag skulle må över såna besked du min vän fått..
Nä, ska fortsätta titta på min film och så lägger jag upp några bilder från helgen..,



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar