onsdag 24 april 2013

Fika med mina tjejer

Är så trött att jag knappt vet va befinner mig i mitt egna hem. Min magnet sitter på mig och slumrar jag i 2 sek så väcker han mig. Sabla unge.. Hihi!!
Idag har jag varit ner en snabb sväng med mina stora "döttrar" och "Wayne"..
Vi fikade på "Nancy's" tillsammans innan Rebecca skulle till "BVC" och Alexsandra till "Körskolan" (Heja Supersnuttis)..
För mig var det bara att åka hem efter den fikan. Handlade en present o middag först och sedan har jag haft ont o dödstrött.

Ska kolla på "Arga Snickaren" i koma tillstånd.. Därför blir de bilder.. Ja mycket mer har inte hänt förutom dramat i morse att kaffet var SLUT!! Och 70kr på macken för kaffe. Och gubben målar altanen, men jag håller mig till naglarna jag...
Härligt väder har vi, vårvärme och ankor..
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar