fredag 26 april 2013

Grillningsväder och elak kropp!!

Hej!!
Idag har de varit rent skit med min mage..
Åh Gud den som ändå kunde uppfylla mina drömmar att få en smärtfri sommar skulle jag lätt ge en miljon..

Tufft är det i varje fall.. Men va gör man?
Samtidigt fast jag har smärtor så att jag ser stjärnor så kan ja inre isolera mig heller.. Då lär man nog hamna på en annan avdelning..

Idag skulle jag haft möte men de gick inte pga smärtor. Kunde inte kör bil.
Har faktiskt plågats ordentlig idag!!
Hemskt!!
Hoppas för Guds skull att de inte är jobbigt i morgon. Ska ligga inne 2-3 timmar för dropp och därefter ska jag till pappa och brors grav.
Vi måste rensa bort all vinter saker som ligger. Tänkte att vi rensar bort allt och häller över ny jord så får de sätta sig ett tag. Den sista april får man ej tända lyktor mer och mamma tycke vi skulle ta bort dem nu. Men så tänkte jag att sista är en Valborg och varför inte låta de lysa. De tycker jag.

Prata med min kompis Jenny P som jag säkert inte pratat med på er halvår. Kul att höras.

I morgon blir det ev fika på stan och lunch med mamma vid "Mångfaldens Hus".
Och i morgon är det fredag, får se hur jag mår efter droppet o vad det är för dropp, näringsdropp vet jag med resten..

Skulle ha stått på "Tjejloppis" på söndag, men d funkar inte. Så Julia tar min plats o får tjäna en slant.
Tänkte hjälpa henne lite innan jag måste rusa. Hoppas de går bra för brudarna.

Härligt väder vi haft idag, vilket betyder grillväder för GrillMaster!!
Sen blev det "Mammas Pojkar" som vi redan sett... I varje fall jag!!
Och "Knut" blev inlåst i mitt kassaskåp den stackarn. Han måste varit rädd.. Haha..
Nä natten är här igen som den är dygnet runt ibland.. Zzzz!!

God Natt och ett stort Grattis till min "Marcuz" som har namnsdag..














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar