söndag 14 april 2013

En trött/ond helg!!

Hej!!
Mitt humör för att blogga har inte varit så stark den sista tiden.
De har varit så jobbigt med smärtorna att jag har varit tvungen att gå på "mårfint" (morfin). Och de har varit så tufft att de blir mycket och jag sover hela tiden,. Skulle ringt Åsa men jag sov.. Förlåt (ringer dig i morgon). Smärtorna blir mer olidliga och får mig att fundera på att åka in på "Akuten" i vilket fall som helst.

Igår var jag hem till "Wifey" och fikade och prata om ungar och män.. Och en herrans massa annat. Skönt att träffa henne..
Man får en positiv styrka utav henne!!
Sen var de hem o äta, kolla film, smärtor, trötthet och en jäkla massa tankar.
De var någon som sa något bra till mig idag, man kan inte kräva mer än vad man är skyldig själv..! Folk glömmer saker, men inte till sin egen fördel. Ej nyttjad sak, men priset är betalt!!! Av en brud som jag skulle vilja ha tillbaka.. Men får nog se mig i månen om de.
Hur som helst så har den här helgen vart lugn, lite för lugn.. Sovit bort en hel helg. FAN!!!
Igår kom Becca och mini.. Och som han går.. De sa "POFF" från att vi var i Åre till nu..
Låg och sov när de kom och så kom min fina pojke och gosa..

Har inte ork o skriva mer, måste ut med hundarna!!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar