torsdag 3 december 2009

Vernissage in Fittja Town..

Seeeegish!
Har börjat lägga till ish..
Fan vad fult.
Ghettospråk. (har ju varit i Fittja)
Ska jag genast sluta med.

Hej på er!
Jag är som sagt lite seeeeeg....
Gissa vart jag har vart? JO I FITTJA! (för den som inte kunde sova inatt pga ovissheten)...
Gissa med vem? Jo med Mr "M"! (bara en parenetes)
Och jag är jäkligt anti... anti anti anti Fittja. Men dottern hade sitt vernissage i Fittja.




Stolt mamma :)

Och imorrn blire sjukan och sen jobb, men sen är det HELG! Helgen kommer tillbringas med mina underbaringar och sen i nästa vecka ska jag styra upp saker och ting. Lotta with the framförhållning behöver rycka in med omedelbar verkan. Jag känner mig lite halvkrasslig och var livrädd att jag fått en släng av Zhe Schwajnflue.. Nerå!! Nåt tjofs som läkaren kanske avslöjar i morrn. Och morgon ska jag ÄNTLIGEN se "Luftslottet som sprängdes". Herre min alldeles egna tro SOM jag har längtat! Och en middag för 2 rent av, så i morgon ska vi styra mot Stöcken.

PUNKT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar