onsdag 23 december 2009

Ivriga barn.

Nu är vartenda julklapp kirrade. Otroligt bra framförhållning!
Jag håller nämligen nu på att fixa en Janssons frestelse...
Ska plocka fram min "Disney" julservis och diska ur glas, tallrikar och skålar. Ska stryka den stora julduken och pynta lite här och där..Lägga upp Kalle Anka nötter, godis och den tradionella Aladdinasken.
Och i morgon kommer min goa "Nettan" för att fira jul med oss.. Min Nettan har nämnligen flyttat tillbaka upp hit från Skåne.
Barnen är fyllda av spänning och en aningen otåliga.. De springer och klämmer och känner på vart enda klapp.. Finns det något härligare än barn på julafton? Neeeehee det gör de inte, deras tindrande ögon och deras ivriga väntan på tomten som alltid är sen.. hihi mysungar <3

http://elfyourself.jibjab.com/view/y6lu3EA8lndPXG57?cmpid=ey_fb_self
Klicka på länken och jag blir en elf :)

God Jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar