måndag 7 december 2009

Nu börjar resan för min älskade pappa..


Säg mig hur kan man någonsin vara beredd?
Min älskade far har idag fått ett slutgiltigt besked att det är cancer i bukspottsköteln..
Både min far och mor kom idag efter sjukhusbesöket hit för att berätta.
Timmarna senare fick jag veta att han skrivs in på fredag och opereras på måndag nästa vecka..
Min dotter Alexsandra är som jag rätt känslig och när jag berättade för henne så brast hon ut i tårar. När min kära pappa fick veta att Alexsandra blivit så ledsen så brast min pappa ut i tårar. Pappa, pappa som alltid är den där starka mannen, inte ofta jag sett honom gråta.. Älskade, Älskade pappa det här kommer att gå bra. Det ska gå bra..
En sak ska du veta att jag finns här hela tiden för vad det än nu är..Från litet till stort, det spelar ingen roll. Jag är här för mina nära och kära.


Jag älskar dig pappa av hela mitt hjärta..

2 kommentarer:

  1. Vi ska tänka att DETTA MÅSTE GÅ BRA !! Känner ändå hoppfullhet! Tänker på er ständigt....Kraamar Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Många kramar från oss
    Pellan & Dennis

    SvaraRadera