onsdag 16 december 2009

KLANT

That's it.
Jag behöver inte längre skämmas.
Kärt barn har många namn vet ni?
Jag vet inte hur många jag har.
Men i vilket fall som helst är DumBlondin ett utav dom.
Jag är lite klantig ibland. Gör konstiga saker, säger konstiga saker etc.
Inte så att jag ramlar handlöst
och bryter något varje gång jag ska till Konsum.
Har faktiskt inte ramlat (i nyktert tillstånd) på flera år!
Men det här.
Det HÄR goa vänner...
Detta tar klantarselheten till en ny nivå.
Jag skrattade så jag tjöt.
Fast det gör jag åt mycket iofs.
Men jag lovar, ni kommer tycka det är kul.

Ok, satt fast med bilen i en snödriva idag på väg till läkaren.
Bråttom, bråttom var det med erftersom jag fick gräva fram bilfan under all snö.
Well, jag satt fast och Alexsandra kom till min räddning och hon skulle putta bilen
medans jag backade. Inte backade jag, råkade lägga i ettans växel och POFF så
satt Alexsandra på rumpan halvt under bilen. Ingen skada skedd men ett skrattanfall
till duga. Nu funderar jag starkt på att lämna in körkortet.. Både igår och idag. Vad händer i morgon?

ENJOY!!

3 kommentarer:

  1. Hahaha... och jag som tänkte fråga om vi skulle köra lite lådor i morgon men jag tror jag sparar dom till på lördag haha.. annars har jag nog inga glas kvar

    *Marie*

    SvaraRadera
  2. Men Oj, vad du råkade illa ut.. Det är nog många som det går på tok för i det här ovädret !! Gullig bild på pappa och dig, den står i våran bokhylla nu.. La in lite svar på det du skrev till mig, så du får gå tillbaks o läsa.. Kraam på dig, och håll dig inne nu..Faster

    SvaraRadera
  3. Haha.. står vi i bokhyllan *asg* Pappa är gullig med inte jag :D
    Ja jisses klantskalligheten är på topp just nu.. haha. Men vilket väder ojoj, de var länge sedan vi hade vinter.
    Japp ska stega mig bakåt och läsa meddelandet.

    Varma vinterkramar från oss alla till er alla

    SvaraRadera