söndag 13 december 2009

Jag gillar't... jag gillar't skarpt!!


Yes box.

Ångesten försvann för kanske två timmar sen! Igår var det en massa alkohol och bravader. Julbordet var iaf helt fab! Från grymt trevligt julbord med julshow med mina babes, efterfesten på fritidsgården och allt annat innan, emellan och efter. Tror inte jag har skrattat så mycket på evigheter, fick ont i magen av allt skrattande, men de var det värt.


Lotta tackar, bockar, bugar, niger, pussas och kramas till alla företagare som var med:

Weston platt AB
Win Win design
Lina-Måleri
Vektor Platt
PS Form
Gladvina Måleri

Jag har en favoritdrink.
Den heter Orgasm.
Jag dricker alltid Orgasm. 6or dessutom.
Nästa utgång ska jag gå fram till Mr. Hunkish Bartender och säga "Ursäkta mig, hur mycket ska du ha för 12 orgasmer på raken?"

Tror den här bilden säger ganska mycket om mitt tillstånd i går!

Nu ska jag i vanlig ordning dricka litervis med kaffe.
Önskar eder alla en angenäm dag/kväll/natt!
För det ska jag ha.
hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar